ATENTIE - Concediu luna august!

 

Va informam ca in perioada 06-25 august vom fi in concediu!

 

Vom avea acces limitat la telefon si internet in aceasta perioada, insa la revenirea din concediu vom raspunde cu mare placere la toate solicitarile primite.

 

Nu se mai proceseaza comenzi pentru luna August !

 

Toate comenzile vor fi procesate dupa data de 25 august!

 

Va multumim pentru intelegere si va dorim o vara frumoasa plina de bucurii!

Calitate Germana

Produse de calitate germana de la cele mai cunoscute firme.

Comenzi-Scaune

Euro - Produse

Livrare cu transport rapid

Toate produsele din stoc

Returnare Garantata

Poti returna produsele comandate

Cumparaturi Sigure

Plata se face la primirea coletului

Asistenta Comanda

Operator Vanzari 0720.865.728

15 alimente care stimuleaza sistemul imunitar

Posted by admin 06.01.2015 0 Comentarii Sanatate,

15 alimente care stimuleaza sistemul imunitar
 

 

Socul

Acesta este un vechi remediu popular din care se extrag substante care diminueaza actiunea virusurilor care cauzeaza gripa. Studiile au demonstrat actiunea adjuvanta a socului in tratamentul gripei. Fructul de soc este bogat in antioxidanti si are capacitatea de a lupta impotriva inflamatiilor.


Ciupercile

Nu considera ciupercile alimente care au continut nutritiv scazut. Acestea contin seleniu si antioxidanti. Nivelurile scazute de seleniu sunt strans legate de riscul de aparitie al gipei. Contin, de asemenea, vitamina B, riboflavina si niacina. Studiile pe animale au aratat ca ciupercile ar avea efecte antivirale, antibacteriene si antitumorale.

 

 

 

 
 

 

 

 

Fructele de acai

Considerate super-aliment, alaturi de afine, fructele de acai le puteti recunoaste dupa culoarea neagra. Acestea sunt bogate in antioxidanti numiti antocianina. Acesti antioxidanti pot ajuta corpul in lupta impotriva imbatranirii si a bolilor. Fructele de acai pot fi consumate sub forma de suc natural sau uscate.

Stridiile

Afrodisiac? Stimulator al imunitatii? Ambele, de fapt, datorita continutului de zinc care se intalneste in stridii. Nivelurile scazute de zinc au fost asociate deseori cu infertilitatea masculina. Cu toate acestea este important de stiut ca poate ajuta la intarirea sistemului imunitar, inclusiv la vindecarea ranilor.

Pepenele verde

Hidratant si revigorant, pepenele verde copt este bogat in antioxidanti, glutation. Glutationul este cunoscut pentru puterea pe care o are in intarirea sistemului imunitar, astfel incat acesta sa poata lupta impotriva infectiilor.

Varza cruda

Aceasta este o alta sursa de glutation, cel care consolideaza sistemul imunitar. Varza este usor de gasit in lunile de iarna si in sezon. Puteti incerca sa gatiti orice tip de varza, pentru a stimula sistemul imunitar.


Migdalele

Un pumn de migdale poate sa ajute sistemul imunitare in lupta cu stresul. Se recomanda ca o persoana sa consume 1/4 de cescuta de migdale zilnic, ceea ce acopera necesarul zilnic de vitamina E, cea care ajuta la stimularea sistemului imunitar. De asemenea, contin riboflavina, niacina si alte vitamine din grupul B care diminueaza efectele negative ale stresului.


Grapefruit

Fructul contine o cantitate destul de mare de vitamina C. Cu toate acestea, cercetatorii nu au putut dovedi in ce mod organismul poate primi suficienta vitamina C, astfel incat sa nu mai fie necesare suplimentele medicamentoase in prevenirea gripei si a racelii. Cu toate acestea, grapefruitul contine flavonoizi - compusi naturali chimici care imbunatatesc actiunea sistemului imunitar. Nu va place gustul de grapefruit? Incercati portocalele sau mandarinele.

Germenii de grau

Germenii de grau reprezinta partea din planta care contine cei mai multi nutrienti. Contin un amestec de fibre, proteine si grasimi bune, zinc, antioxidanti, vitamina B, dar si alte vitamine si minerale. Puteti transforma germenii de grau in faina pe care s-o utilizati la diverse retete facute in casa.

Iaurt cu continut scazut de grasimi

O ceasca de iaurt, consumata zilnic poate reduce sansele de a contacta o raceala. Este important ca pe eticheta iaurtului sa fie specificat faptul a acesta contine culturi lactice vii. Unii cercetatori cred ca acestea pot ajuta sistemul imunitar in lupta cu bolile. De asemenea, ar trebui sa consumati si vitamina D. Studii recente au descoperit o legatura intre nivelurile scazute de vitamina D si riscul crescut de raceala si gripa.

Usturoiul

Usturoiul contine antioxidanti care sustin sistemul imunitar in lupta cu unele boli, cum ar fi helicobacter pylori, bacterie implicata in aparitia ulcerelor si a cancerului stomacal. Inainte de a-l consuma sub diverse forme, decojiti usturoiul, pisati-l si lasati-l sa stea 15-20 minute pentru a se activa enzimele imunostimulatoare.

Spanacul

Cunoscut ca si super-aliment, spanacul are un continut bogat de nutrienti. Contine acid folic care ajuta oganismul sa produca celule noi, fibre, antioxidanti, vitamina C si altele. Spanacul consumat fiert moderat sau crud ofera cele mai mari beneficii.

Ceaiul

Verde sau negru? Ambele contin polifenoli si flavonoide, care lupta impotriva bolilor. Indiferent de continutul de cofeina, efectul lor benefic este acelasi.

Cartofii dulci

Ca si morcovii, cartofii dulci contin betacaroten, care ajuta in lupta cu radicalii liberi. Cartofii dulci au si un continut important de vitamina A, care este legata de incetinirea procesului de imbatranire si pot reduce riscul anumitor forme de cancer.

Broccoli

Destul de usor de gasit si gatit, broccoli este unul dintre alimentele imunostimulatoare de baza. Potrivit unui studiu, s-a demonstrat ca o substanta din componenta legumei intareste sistemul imunitar. In plus, sunt pline de substante nutritive care protejeaza organismul. Contine vitamina A, C si glutadion. Cand este consumat alaturi de branza, poate mari aportul de vitamina B si D

 

Sursa: www.sfatulmedicului.ro